Jomenvisst, bara en av hundratals utställningar jag missat. Och det kommer aldrig bli mer för min del, det har ju Skara kommun sett till.
Tack Skara kommun, ert fuskbygge har kostat mig mitt liv.
Men jag fick se det på Youtube i alla fall.
Ni som plågar mig, jag kämpar varje dag med att förlåta er personligen för vad ni gör. Hoppas det betyder något.🧡Hoppas att ni kan tänka om och stoppa det här. Jag ber för egen del om ursäkt för alla gånger jag under enorm stress, i skräck och ilska och med panikångest attack samt svåra skakningar dykt upp hos er, skrivit och ringt för att försöka få stopp på återkommande katastrofer kopplade till det här ärendet. Ingen hjälp "oavsett konsekvenser" (era ord, Inspelning finns) REKLAMERA BYGGET!
Jomenvisst, bara en av hundratals utställningar jag missat. Och det kommer aldrig bli mer för min del, det har ju Skara kommun sett till.
Tack Skara kommun, ert fuskbygge har kostat mig mitt liv.
Men jag fick se det på Youtube i alla fall.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar