Då är jag hemkommen från stan. Gått in i rummet med en tom bur, där står Jackos bur med dörren öppen och matskålarna på golvet. Två små ägg ligger i redet och allt är tyst... 21 år...
Ni som plågar mig, jag kämpar varje dag med att förlåta er personligen för vad ni gör. Hoppas det betyder något.🧡Hoppas att ni kan tänka om och stoppa det här. Jag ber för egen del om ursäkt för alla gånger jag under enorm stress, i skräck och ilska och med panikångest attack samt svåra skakningar dykt upp hos er, skrivit och ringt för att försöka få stopp på återkommande katastrofer kopplade till det här ärendet. Ingen hjälp "oavsett konsekvenser" (era ord, Inspelning finns) REKLAMERA BYGGET!
Sorg sorg sorg
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Hunddomare
Efter Expressens avslöjanden: Elitdomaren Pierre Wahlström stoppas som hunddomare
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar