Socialtjänsten
Samma mönster som på min tid på "Skräckholmen". För 40 år sedan. Är det inte dags att se över det här föråldrade systemet snart?
Mamman varnade socialtjänsten för pappan i Alvesta
Ni som plågar mig, jag kämpar varje dag med att förlåta er personligen för vad ni gör. Hoppas det betyder något.🧡Hoppas att ni kan tänka om och stoppa det här. Jag ber för egen del om ursäkt för alla gånger jag under enorm stress, i skräck och ilska och med panikångest attack samt svåra skakningar dykt upp hos er, skrivit och ringt för att försöka få stopp på återkommande katastrofer kopplade till det här ärendet. Ingen hjälp "oavsett konsekvenser" (era ord, Inspelning finns) REKLAMERA BYGGET!
Socialtjänsten
Samma mönster som på min tid på "Skräckholmen". För 40 år sedan. Är det inte dags att se över det här föråldrade systemet snart?
Mamman varnade socialtjänsten för pappan i Alvesta
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar