Mera skräck

 Jag är lite rädd för helikoptrar, tycker de är oberäkneliga. Vissa går bättre som Houie och Blackhawk. Men den här, om den nu kan räknas som helikopter en Robinson, den är jag inte glad för att hamna för nära när den flyger. Och när jag tittar in i den... asså vad är det som flyger den? 😕😱😱😂















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Längtan

 

sms